wtorek, 13 maja 2014

Hydrangea paniculata (Hortensja bukietowa) 'Greenspire'

Hortensja bukietowa (Hydrangea paniculata) 'Greenspire'

Synonim: Hydrangea paniculata 'Green Spire', Hydrangea paniculata 'Green Fantasy'


Jedna z większych odmian, która potrzebuje sporo miejsca w ogrodzie.  Docelowo może osiągnąć od czterech do dziesięciu  metrów wysokości.  Kwiatostany z przewagą kwiatów płodnych. Jest to moje drugie podejście do tej odmiany. Już raz kupiłam jedną, która okazała się zupełnie inna. Mam nadzieję, że ta będzie prawdziwa. 
Na  moją "Rabatę Hortensjową", już się nie zmieściła. Musiałam ją posadzić oddzielnie, ze względu na jej rozmiary, żeby jej później nie przesadzać. :-)   

 
Hodowca:  Jelena De Belder, 1975 r.




1 komentarz:

  1. Bożenko- pokaż jak ta odmiana wygląda dzisiaj, jest taka duża???

    OdpowiedzUsuń

Poszukiwane

Lista poszukiwanych hortensji:

Te hortensje chciałabym zdobyć. Mogę kupić lub się wymienić. Jeśli ktoś ma odmiany z poniższej listy, bardzo proszę o kontakt.



Hydrangea paniculata 'Meehan'

Hydrangea paniculata 'National Arboretum

Hydrangea paniculata 'White Lace'

Hydrangea paniculata 'White Tiara'















Archiwum bloga