środa, 5 sierpnia 2015

Niecodzienni goście w moim ogrodzie. :-)

W poniedziałek, czyli 3 sierpnia 2015,  mój ogród odwiedziła  Pani Maja Popielarska z Ekipą TVN.  Nie sądziłam, że są to aż tak mili i sympatyczni ludzie.  Mimo wszystko, rozmawiając z Panią Mają trochę się stresowałam, myśląc o tym, że będę w programie "Maja w ogrodzie".  Gwiazdą telewizyjną to ja nie jestem. :-))  Mam nadzieję, że mój ogród i hortensje nadrobią moje braki i potknięcia.  

Cieszę się, że miałam okazję poznać" ludzi telewizji" i zobaczyć od kuchni, jak powstaje taki program telewizyjny. :-)  


Emisja programu z mojego ogrodu była 1 maja 2016 roku.  


Babopielka-i-jej-hortensje-odc-588,odcinek.html

Pani Maja Popielarska i moja wnusia.

Tu już widoczna jest cała Ekipa TV, która u mnie gościła.

 


I kolejne etapy pracy Ekipy.









6 komentarzy:

  1. Z chęcią obejrzę odcinek z Twoim udziałem :):):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak chciałabym obejrzeć ten program wszak jestem Twoją fanką. Czy wiesz kiedy go wyemitują? Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko - to jednak biorą pod uwagę głosy widzów- ja kilka razy krytykowałam program Mai za to że pokazują ogrody, gdzie pracują ekipy ogrodników i projektantów za grubą kasę - a nie ma ogrodów pasjonatów. Dziwię się, że ludzie z takimi pieniędzmi nie chronią swojej prywatności i nie boją się o swoje dzieci - to zaproszenie dla "gości. Twój ogród "podawałam jako ogród pasjonata tak jak Małej Mi - i Tomasza od host. Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożenko podobną do Beatki opinię wyrażam głośno nie raz i nie dwa ... Ogrody pasjonatów tworzone latami pracą własnych rąk i wielu wyrzeczeń są dla nas wzorem i takie powinny być pokazywane jako przykład. Do tego ogromna wiedza praktyczna, prowadzenie obserwacji, chęć dzielenia się spostrzeżeniami i nabytą widzą - to właśnie cenię.
    Czekam na emisję programu i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Informacja dla zainteresowanych oglądaniem hortensji
    Babopielki. :-))
    Emisja odcinka z mojego ogrodu będzie 1 maja 2016.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ten odcinek:-) jestem zachwycona twoim wspaniałym ogrodem no i hortensjami:-) piękne,i duże no i dużo ich.

    OdpowiedzUsuń

Poszukiwane

Lista poszukiwanych hortensji:

Te hortensje chciałabym zdobyć. Mogę kupić lub się wymienić. Jeśli ktoś ma odmiany z poniższej listy, bardzo proszę o kontakt.


Hydrangea paniculata 'Barbara' THE SWAN

Hydrangea paniculata 'Garnet'

Hydrangea paniculata 'Meehan'

Hydrangea paniculata 'National Arboretum'

Hydrangea paniculata 'Paszam' PASSIONATE

Hydrangea paniculata 'Skylight'

Hydrangea paniculata 'Snow Mountain'

Hydrangea paniculata 'Weeb'

Hydrangea paniculata 'White Lace'

Hydrangea paniculata 'White Tiara'















Archiwum bloga