sobota, 23 marca 2013

Hydrangea paniculata (Hortensja bukietowa)' Hpopr 013' CANDLELIGHT

Hortensja bukietowa (Hydrangea paniculata) 'Hpopr 013' CANDLELIGHT


Ta odmiana trafiła do mnie w sierpniu 2012r. Kwitnąca, ale kwiatostany nie były duże. Nie zauważyłam  żółtego koloru kwiatostanów, którym tak jest reklamowana. Podobno kwiatostany w początkowej fazie kwitnienia, mają być białe,  następnie  żółte. U mnie,  kwiatostany początkowo były białe,  póżniej różowe.  Mam nadzieję,  że  w tym sezonie pokaże swoje prawdziwe oblicze. Wiem z doświadczenia, że roślina rosnąca w gruncie, wygląda inaczej niż rosnąca w doniczce. Pędy ma ciemne, sztywne, pokrój wyprostowany. Podobna jest do odmiany 'Ruby' ANGEL'S BLUSH, tylko  kwiatostany ma od niej  skromniejsze.

Mój wątek na Forum Ogrodnicze Oaza
http://forumogrodniczeoaza.pl/index.php/forum/49-hortensje/85580-hydrangea-paniculata-candlelight-hortensja-bukietowa




 
Sezon 2013
 
 Niczym szczególnym się nie wyróżnia. Nie wiem, dlaczego tak ją sobie cenią . Dla mnie jest to uboższa wersja odmiany  'Ruby' ANGEL'S BLUSH.
Nie ma żółtego zabarwienia. Kolejna, przereklamowana odmiana.
 

 
 
  
2013-09-16 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poszukiwane

Lista poszukiwanych hortensji:

Te hortensje chciałabym zdobyć. Mogę kupić lub się wymienić. Jeśli ktoś ma odmiany z poniższej listy, bardzo proszę o kontakt.



Hydrangea paniculata 'Meehan'

Hydrangea paniculata 'National Arboretum

Hydrangea paniculata 'White Lace'

Hydrangea paniculata 'White Tiara'















Archiwum bloga