sobota, 23 marca 2013

Hydrangea paniculata (Hortensja bukietowa)' Hpopr 013' CANDLELIGHT

Hortensja bukietowa (Hydrangea paniculata) 'Hpopr 013' CANDLELIGHT


Ta odmiana trafiła do mnie w sierpniu 2012r. Kwitnąca, ale kwiatostany nie były duże. Nie zauważyłam  żółtego koloru kwiatostanów, którym tak jest reklamowana. Podobno kwiatostany w początkowej fazie kwitnienia, mają być białe,  następnie  żółte. U mnie,  kwiatostany początkowo były białe,  póżniej różowe.  Mam nadzieję,  że  w tym sezonie pokaże swoje prawdziwe oblicze. Wiem z doświadczenia, że roślina rosnąca w gruncie, wygląda inaczej niż rosnąca w doniczce. Pędy ma ciemne, sztywne, pokrój wyprostowany. Podobna jest do odmiany 'Ruby' ANGEL'S BLUSH, tylko  kwiatostany ma od niej  skromniejsze.

Mój wątek na Forum Ogrodnicze Oaza
http://forumogrodniczeoaza.pl/index.php/forum/49-hortensje/85580-hydrangea-paniculata-candlelight-hortensja-bukietowa




 
Sezon 2013
 
 Niczym szczególnym się nie wyróżnia. Nie wiem, dlaczego tak ją sobie cenią . Dla mnie jest to uboższa wersja odmiany  'Ruby' ANGEL'S BLUSH.
Nie ma żółtego zabarwienia. Kolejna, przereklamowana odmiana.
 

 
 
  
2013-09-16 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poszukiwane

Lista poszukiwanych hortensji:

Te hortensje chciałabym zdobyć. Mogę kupić lub się wymienić. Jeśli ktoś ma odmiany z poniższej listy, bardzo proszę o kontakt.


Hydrangea paniculata 'Barbara' THE SWAN

Hydrangea paniculata 'Garnet'

Hydrangea paniculata 'Meehan'

Hydrangea paniculata 'National Arboretum'

Hydrangea paniculata 'Paszam' PASSIONATE

Hydrangea paniculata 'Skylight'

Hydrangea paniculata 'Snow Mountain'

Hydrangea paniculata 'Weeb'

Hydrangea paniculata 'White Lace'

Hydrangea paniculata 'White Tiara'















Archiwum bloga