wtorek, 9 kwietnia 2013

Hydrangea serrata (Hortensja piłkowana) 'Yae-no-amacha'

Hortensja piłkowana (Hydrangea serrata) 'Yae-no-amacha


Ta hortensja zamieszkała u mnie w 2011 roku.  Niestety nie kwitła jeszcze u mnie, dlatego pokazuję same liście, które też są ozdobne, ale jednak wolałabym podziwiać jej kwiaty. Mam nadzieję, że w tym roku  je zobaczę.



 
 
 
Sezon 2013
 
 
Wreszcie zobaczę na żywo  jak kwitnie ta odmiana. Ma dużo pąków kwiatowych.
 
 

 
 
2013-06-30 
 
 
 2013-07-06
 
 
 

2 komentarze:

  1. Bożenko - u mnie ta miała podwójne kwiatki - bardzo przypaliłam ją żelazem - trzeba ostrzegać przed opryskami żelazem- Kupiona od Szmita Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja też pochodzi ze szkółki Pąna Szmit. Wiem, że powinna mieć podwójne kwiaty sterylne. Kwitła u mnie po raz pierwszy i nie wiem tak do końca, czy to właściwa odmian, czy może jakaś pomyłka. Zobaczę jak zakwitnie w tym roku. Z opryskiem chelatem żelaza trzeba uważać. Nie można przekraczać zalecanych dawek i unikać stosowania go w temperaturze ponad dwadzieścia stopni.

    OdpowiedzUsuń

Poszukiwane

Lista poszukiwanych hortensji:

Te hortensje chciałabym zdobyć. Mogę kupić lub się wymienić. Jeśli ktoś ma odmiany z poniższej listy, bardzo proszę o kontakt.



Hydrangea paniculata 'Meehan'

Hydrangea paniculata 'National Arboretum

Hydrangea paniculata 'White Lace'

Hydrangea paniculata 'White Tiara'















Archiwum bloga