wtorek, 9 kwietnia 2013

Hydrangea serrata (Hortensja piłkowana) 'Yae-no-amacha'

Hortensja piłkowana (Hydrangea serrata) 'Yae-no-amacha


Ta hortensja zamieszkała u mnie w 2011 roku.  Niestety nie kwitła jeszcze u mnie, dlatego pokazuję same liście, które też są ozdobne, ale jednak wolałabym podziwiać jej kwiaty. Mam nadzieję, że w tym roku  je zobaczę.



 
 
 
Sezon 2013
 
 
Wreszcie zobaczę na żywo  jak kwitnie ta odmiana. Ma dużo pąków kwiatowych.
 
 

 
 
2013-06-30 
 
 
 2013-07-06
 
 
 

2 komentarze:

  1. Bożenko - u mnie ta miała podwójne kwiatki - bardzo przypaliłam ją żelazem - trzeba ostrzegać przed opryskami żelazem- Kupiona od Szmita Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja też pochodzi ze szkółki Pąna Szmit. Wiem, że powinna mieć podwójne kwiaty sterylne. Kwitła u mnie po raz pierwszy i nie wiem tak do końca, czy to właściwa odmian, czy może jakaś pomyłka. Zobaczę jak zakwitnie w tym roku. Z opryskiem chelatem żelaza trzeba uważać. Nie można przekraczać zalecanych dawek i unikać stosowania go w temperaturze ponad dwadzieścia stopni.

    OdpowiedzUsuń

Poszukiwane

Lista poszukiwanych hortensji:

Te hortensje chciałabym zdobyć. Mogę kupić lub się wymienić. Jeśli ktoś ma odmiany z poniższej listy, bardzo proszę o kontakt.


Hydrangea paniculata 'Barbara' THE SWAN

Hydrangea paniculata 'Garnet'

Hydrangea paniculata 'Meehan'

Hydrangea paniculata 'National Arboretum'

Hydrangea paniculata 'Paszam' PASSIONATE

Hydrangea paniculata 'Skylight'

Hydrangea paniculata 'Snow Mountain'

Hydrangea paniculata 'Weeb'

Hydrangea paniculata 'White Lace'

Hydrangea paniculata 'White Tiara'















Archiwum bloga