niedziela, 23 czerwca 2013

Hydrangea paniculata (Hortensja bukietowa) 'Hypmad I' WHITE DIAMONDS

Hortensja Bukietowa (Hydrangea paniculata) 'Hypmad I' WHITE DIAMONDS


Ta odmiana trafiła do mnie w tym roku.  Ma charakteryzować się zwartym pokrojem i  kwiatostanami, które nie zmieniają barwy, do końca kwitnienia pozostają białe.
 Ma pąki kwiatowe więc zobaczę, czy rzeczywiście tak będzie.  W opisach podają, że ma skórzaste liście. Ja tego nie zauważyłam. Jej liście  nie różnią się od innych odmian.





                                                                  2013-07-11

Teraz wygląda dużo lepiej niż w chwili zakupu. Długo walczyłam ze zmianami  na liściach spowodowanymi chorobą grzybową i musiałam ją dobrze odżywić, była strasznie zagłodzona.   
 

 
2013-07-24
 

 
2013-08-04
 

 
2013-08-11
 

 
2013-08-20
 


 

2 komentarze:

  1. No ale nawet na Twoich zdjęciach widać, że przebarwiają się kwiaty na różowo jak u większości bukietowych hortensji. Czyżby znów chwyt reklamowy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja WHITE DIAMONDS okazała się pomyłką. Reklamacja została uwzględniona, dostałam inną roślinę i tą nieznajomą też zatrzymałam. Mam już prawdziwą WHITE DIAMONDS, młoda w tym roku nie zakwitnie. U prawdziwej WHITE DIAMONDS, na słonecznym stanowisku, kwiatostany w końcowej fazie kwitnienia mogą być w kolorze "majtkowego różu", w zacienionym miejscu do końca kwitnienia, pozostają białe lub zielone.

    OdpowiedzUsuń

Poszukiwane

Lista poszukiwanych hortensji:

Te hortensje chciałabym zdobyć. Mogę kupić lub się wymienić. Jeśli ktoś ma odmiany z poniższej listy, bardzo proszę o kontakt.


Hydrangea paniculata 'Barbara' THE SWAN

Hydrangea paniculata 'Garnet'

Hydrangea paniculata 'Meehan'

Hydrangea paniculata 'National Arboretum'

Hydrangea paniculata 'Paszam' PASSIONATE

Hydrangea paniculata 'Skylight'

Hydrangea paniculata 'Snow Mountain'

Hydrangea paniculata 'Weeb'

Hydrangea paniculata 'White Lace'

Hydrangea paniculata 'White Tiara'















Archiwum bloga